reklama

Projektový týždeň študentov 3. ročníka na gymnáziu J.G.T. v BB

Pre maturantov na Gymnáziu Jozefa Gregora Tajovského v Banskej Bystrici bol týždeň 22.-26. mája plný stresu, posledných opakovaní a maturitných skúšok za zeleným stolom. My tretiaci sme sa však tešiť z voľného týždňa bez školy príliš nemohli. Každý z nás mal totiž vytvoriť rozsiahlejší projekt, ktorý bude neskôr obhajovať pred odbornou porotou a mladšími spolužiakmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Študenti sa aj tento rok predviedli vo výbornom svetle a mnohí svoje prezentácie vytvorili zaujímaovou formou aj na počítači. Vybrať sme si mali spomedzi tém zo všetkých predmetov, ale profesori nebránili študentom prísť s vlastnou originálnou témou práce.

Ja som vytvoril projekt s názvom Spracovanie digitálnej fotografie na počítači (predmet Informatika). Za zmienku určite stojí projekt Syntaktický parser anglických viet môjho spolužiaka Andreja Pančíka, s ktorým zvíťazil aj na súťaži Mladí vedci Slovenska 2006. Som si istý, že väčšina projektov bola naozaj vyčerpávajúcich a projektový týždeň splnil svoj účel. Zoznámili sme sa s tým, ako sa taká práca píše podľa stanovených parametrov, ako je to obhájiť si prácu pred porotou a otázkami poslucháčov. Som si istý, že táto skúsenosť sa nám do budúcnosti, najmä pri štúdiu na VŠ určite zíde.

Lukáš Zdechovan

Lukáš Zdechovan

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom gymnázia Jozefa Gregora Tajovského(BB) v triede so zameraním na matematiku. Venujem sa aj webdesignu, programovaniu a rád čítam knihy. Ale so všetkého najradšej som so svojou priateľkou :-) Zoznam autorových rubrík:  Web dizajnŠkolaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu