reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Zdechovan

Lukáš Zdechovan

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom gymnázia Jozefa Gregora Tajovského(BB) v triede so zameraním na matematiku. Venujem sa aj webdesignu, programovaniu a rád čítam knihy. Ale so všetkého najradšej som so svojou priateľkou :-) Zoznam autorových rubrík:  Web dizajnŠkolaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Mačičky...no aké su zlaté

Lukáš Zdechovan

Mačičky...no aké su zlaté

Pre mňa sú to najmilšie zvieratá na svete, mačky... A tento článok je vlastne takou malou fotogalériou krásnych mačičiek mojej priateľky. Ak mám byť presný, ide o 4 mačiatka a ich veľkú mamu.

  • 27. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 165x
  • 1
O autorovi

Lukáš Zdechovan

O autorovi

Priznám sa, že tento článok je úplne prvý, ktorý v admin sekcii mojho blogu vôbec píšem. Najťažšie bude asi dodržiavať diakritiku, po všetkých tých skúsenostiach každodenného života s e-mailom a chatom (používa tam vôbec niekto diakritiku?). Ale aby sme sa dostali k veci, volám sa Lukáš Zdechovan, narodil som sa vo Februári 1988 (vek si prosím vypočítajte :-), nebude sa mi to tu chciet kazdy rok prepisovat) a študujem na gymnáziu Jozefa Gregora Tajovského v Banskej Bystrici (mimochodom, v BB aj bývam).

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 585x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu