reklama

Mačičky...no aké su zlaté

Pre mňa sú to najmilšie zvieratá na svete, mačky... A tento článok je vlastne takou malou fotogalériou krásnych mačičiek mojej priateľky. Ak mám byť presný, ide o 4 mačiatka a ich veľkú mamu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čože nám to vykuklo spoza kolesa?


Ej, niekoho sme asi zobudili :-)


Tučnučká moja..... ;-)


Bože, ty si ma bojíš?


"Idem ja radšej ďalej spať".....


Neviem si nájsť tú správnu polohu na spanie....


No dobre, tak ti ešte raz zapózujem...


Bitkári, stále sú v sebe...


Príprava na ďalší nečakaný útok.....


A zasa sa bijú (nie, nebozkávajú sa) ...


Maminka je zatiaľ na večeri (detičky už papali)


No zrátajte, koľko ich tam je (len ten jeden stále spí).....takže tentokrát, 3 bitkári


Ich veľká mamina mala však mačičky aj predošlý rok...a jedna z nich, ich ročná sestra, ktorá s nimi ale už nežije (musela sa presťahovať do krásneho prostredia) vyzerá takto:


Dúfam, že sa vám fotky páčili ;-) ...ak sa chcete vyjadriť, pridajte k článku váš komentár (nižšie).

Lukáš Zdechovan

Lukáš Zdechovan

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom gymnázia Jozefa Gregora Tajovského(BB) v triede so zameraním na matematiku. Venujem sa aj webdesignu, programovaniu a rád čítam knihy. Ale so všetkého najradšej som so svojou priateľkou :-) Zoznam autorových rubrík:  Web dizajnŠkolaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu